مسئول سابق بسيج دانشجويي استان تهران بزرگ گفت:‌ بسيجي يك تفكر و تفكر توديع كردني نيست و تفكر يك بسيجي هرگز تغيير نمي‌كند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، كاظميان‌فر مسئول سابق بسيج دانشجويي استان تهران بزرگ در مراسم توديع و معارفه مسئول بسيج دانشجويي جديد كه در مجتمع فرهنگي 13 آبان برگزار شد گفت:‌ بسيجي يك تفكر بوده و تفكر توديع كردني نيست و تفكر يك بسيجي هرگز تغيير نمي‌كند.

وي در رابطه با تاريخچه بسيج دانشجويي استان تهران توضيح داد:‌ از سال 73 كه وارد بسيج دانشجويي دانشگاه علوم اجتماعي دانشگاه تهران شده و در سال 85 به عنوان مسئول بسيج دانشجويي تهران بزرگ انتخاب شده است.

كاظميان‌فر اقدامات بسيج دانشجويي در سال‌هاي اخير را موفق دانست و برخي از مهمترين اقدامات بسيج دانشجويي را اينگونه بيان داشت:‌بسيج دانشجويي استان تهران بزرگ در سازندگي و اردوي راهيان نور جزو رتبه‌هاي برتر بسيج بوده، طي يك همايش 22 روزه درمورد اصل 44 از سران كشورها دعوت شده بود و مطالبات دانشجويان به طور موفقيت‌آميزي در اين همايش پيگيري شد و در تجمع سوم خرداد سال 90 كه 20 هزار دانشجو عليه آمريكا و دشمنان شركت كردند در نوع خود تجمع بي‌نظيري بود.

وي در پايان مهمترين اقدام بسيج دانشجويي را تشكيل اتاق فكر بين روسا و بسيج دانشجويي دانست و خاطرنشان كرد: در اين جلسه اين سمت را به مجتبي باستان تقديم كرده و اميدواريم كه دانشجويان بسيجي از مسئول جديد بسيج حمايت كرده و در راستاي اهداف نظام و انقلاب اسلامي حركت كنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار