رئيس خانه کارگر با اشاره به وضعيت زلزله زدگان آذربايجان گفت: پوشش‌هاي اجتماعي خانه کارگر به زودي در اين مناطق اجرا خواهد شد.

عليرضا محجوب نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعيت زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي گفت: اين تشکل تمام تلاش خود را بهبود وضعيت مردم زلزله زده شمال غرب کشور به عهده گرفته است.

وي افزود: در سفري كه مناطق زلزله زده داشتم از اين مناطق بازديد كردم که منجر به تاسف ما از اين حادثه شد لذا طي اين بازديد تصميماتي براي بهبود وضعيت انجام گرفته شده که به زودي اجرايي خواهد شد.

رئيس خانه کارگر گفت: اجرا کردن پوشش‌هاي اجتماعي در منطقه آسيب ديده اهر، هريس و ورزقان از اولويت‌هاي اين تشکل است که به زودي اجرايي خواهد شد.

محجوب خاطر نشان کرد: در راستاي اجراي پوشش‌هاي اجتماعي خانه کارگر موضوع بيمه کشاورزان، بازنشستگان، حوادث و همچنين مبارزه با افسردگي در منطقه، حمايت‌هاي رواني و معنوي آسيب‌ديدگان و موضوعاتي از اين دست در دستور کار قرار دارد.

وي در ادامه اظهار داشت: البته خانه کارگر استان آذربايجان شرقي از مدت‌ها پيش فعال شده و برنامه‌هاي ما نيز به صورت گسترده اجرا خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: زلزله ، بیمه ، پوشش ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار