چند هفته پس از المپيك لندن اخباري از اردوي اسپانيا به بيرون درز كرده كه " سرج ايباكا" ستاره سياهپوست اين تيم با نارضايتي از شرايطش احتمال بازگشت به تيم ملي را ضعيف مي داند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  " سرج ايباكا" ستاره اسپانيايي تيم " اوكلاها ماسيتي تاندر" پيش از مسابقات المپيك تيم اسپانيا را هم پا  و برابر با تيم آمريكا معرفي كرد و اتفاقا بهترين بازي خود در لندن را نيز با 12 امتياز و 9 ريباند در بازي فينال مقابل آمريكا انجام داد.
اما گويا  بازيكن 22 ساله اسپانيا با گذشت چند هفته از المپيك نمي تواند ناراحتي خود را از نحوه استفاده از وي در المپيك و تايم كم بازي پنهان كند.
 ايباكا هم درمعرض عموم و هم درجريان مسابقات المپيك راه هاي مختلف ناراحتي خود را از تيم ملي ابراز كند براي مثال بعد از تمرينات زماني كه تمام ملي پوشان در كنار هم به خوردن ميوه يا قهوه مشغول مي شدند، سنتر اوكلاها ما سيتي فاصله خود را تا جاي ممكن از ساير نفرات حفظ مي كرد همچنين يك روز قبل از فينال به تنهايي براي نيم ساعت در اتوبوس  ماند و رفتار دوستانه اي نيز با ساير ين نداشت اين برخورد ها ايباكا به نحوه استفاده " اسكاريولو" از وي درت يم برمي گشت به طوري طبق اخبار فاش شده كه قبل از فينال ايباكا به يكي از دوستان نزديكش گفته بود اگر شرايط به همين شكل ادامه پيدا كند ديگر به تيم ملي بر نمي گردم./ق
برچسب ها: شاید ، ایباکا ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار