عضو شورای شهر ساری با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما، سیل و سیلاب گفت: اکنون باید با امکانات کامل خسارت‌های احتمالی ساری را به حداقل برسانیم.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسن محمدی کیادهی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری اظهار داشت: در رابطه با برخی رویکردهای فرهنگی در سطح شهر تذکراتی دارم.

وی ادامه داد: پاسخگویی به عنوان یک اصل مهم باید از سوی شورای شهر مورد توجه بوده و شورا زمینه پاسخگویی به همه شهروندان را فراهم کند.

این مسئول با بیان اینکه در آینده بسیار نزدیک شاهد رخداد بزرگ بازگشایی مدارس هستیم، تصریح کرد:‌ لازم است در رابطه با بازگشایی مدرسه از تبریک و حضور در بازگشایی فراتر رویم.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما، سیل و سیلاب افزود: اکنون باید با امکانات کامل خسارت‌های احتمالی را به حداقل برسانیم.

کیادهی با بیان اینکه ساری در المپیک دوره قبل نه تنها حضور پررنگ داشت بلکه مدال‌ هم به دست آوردیم، خاطرنشان کرد: اما در این دوره المپیک از شهرهای دیگر عقب ماندیم که باعث خجالت‌زدگی ما شد.

این مسئول گفت:‌ باید برای حضور ورزشکاران ساروی در المپیک بعدی برنامه‌ریزی کنیم.

عضو شورای شهر ساری ابراز داشت: مراسم استقبال و پاداش با ارزشی برای والیبالیست‌های پارالمپیک در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه اجازه ندهید هر پارچه نوشته بی‌معنایی بر سر در شورای شهر نصب شود، گفت: معضل فرهنگی که در حال گسترش است افراط بیش از حد معمول نصب بنر برای انتصاب‌ها است که مردم هم نگران هستند.

کیادهی تصریح کرد:‌ شهر به اندازه‌ای با بنرها و عکس‌های رنگی پر می‌شود که «تازه واردها» تصور می‌کنند زمان انتخابات فرا رسیده است.

این مسئول یادآور شد:‌ آیا نصب پارچه نوشته " انتصاب بجا و شایسته" فلان مسئول برای تقویت آن مسئول مفید است و آیا این مطلب به جامعه نشاط و امید می‌دهد و یا این موضوع بیانگر ناشایست و نابجا بودن مدیر قبلی است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مجوز نصب اینگونه تبلیغات به ویژه پارچه‌های بی‌نام که از طرف گروه و اقشار بی‌نام نصب می‌شود را ندهد، متذکر شد:‌ فرد منصوب شده هم انزجار خود را با جلوگیری فوری از این پیام‌ها ابراز کند./ج1

برچسب ها: ساری ، سیلاب ، نشاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.