9 اثر نمایشی راه یافته به نهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ، نمایش های صدای قدم های قطار به کارگردانی غریب منوچهری از استان اردبیل در تالار حافظ و "ماه در چاه" به کارگردانی محمد رسائلی از استان گیلان در تالار گلشن در 28 شهریور صبح اولین روز این جشنواره به اجرا گذاشته می شوند.

ابوالحسن حیدری افزود:نمایش های "غروب سرد مشهدی" به کارگردانی علی حاج علی عسگری از استان گیلان در تالار حافظ و نیز "دو چرخ موازی" به کارگردانی عباس جانفدا از خراسان رضوی عصر روز اول در تالار گلشن به اجرا گذاشته می شوند.

وی گفت: در دومین روز از جشنواره تئاتر رضوی نمایش های "منهای یک" به کارگردانی محمد زوار بی ریا از استان تهران در تالار حافظ و" در همین نزدیکی" به کارگردانی امیر حجازی از استان آذربایجان شرقی در تالار گلشن به اجرا گذاشته می شوند.

وی همچنین افزود: "عوض بدلو" به کارگردانی محمد حسن زاده از خراسان رضوی در تالار حافظ و "فقط به اندازه یک سلام" به کارگردانی مائده وحید و احسان جانمی از استان اصفهان در تالار گلشن به اجرا گذاشته می شوند.

حیدری خاطر نشان کرد: نمایش "هفت دریا شبنمی" به کارگردانی رضا حسینی از خراسان رضوی در 9 صبح 30 شهریور ماه در تالار حافظ به اجرا گذاشته می شود./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.