رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت همدان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پاییزه در نیمه دوم شهریور ماه در سطح استان و در شهرستان همدان از 23 شهریور ماه به مدت 9 روز در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز  در همدان اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پاییزه در نیمه دوم شهریور ماه در سطح استان و در شهرستان همدان از 23 شهریور ماه به مدت 9 روز در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها جمعاً با تعداد 510 غرفه در تمام شهرستان‌های همدان برپا می‌شود و به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه محصولات مورد نیاز آحاد جامعه خصوصاً نسل جوان و آینده‌ساز کشور بیان کرد و گفت: با توجه به همزمانی نمایشگاه با ایام بازگشایی مدارس عرضه لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش اولویت اصلی کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها است.

وی افزود: با توجه به برگزاری این نمایشگاه در فصلی که تقاضا افزایش می‌یابد انتظار می‌رود استقبال خوبی از این نمایشگاه به عمل آید.

فرشچی‌موحد در ادامه به برخی از ویژگی‌های نمایشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: نمایشگاه‌ها می‌توانند میدانی برای عرضه محصولات جدید و متنوع با کیفیت‌های مطلوب باشند تا از آن طریق جامعه با دستاوردهای تولیدکنندگان آشنا شود.

وی با تأکید بر اینکه کالای متنوع با کیفیت‌های مطلوب در نمایشگاه عرضه خواهد شد، گفت: تیم‌هایی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه همچون سال‌های قبل اقدام به بررسی کیفیت و پلمب نمونه کالاها می‌کنند تا کالای عرضه شده با همان کیفیت و قیمت مورد نظر سازمان در نمایشگاه عرضه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا علاوه بر کیفیت فروشندگان موظف شده‌اند تا بین پنج تا 20 درصد تخفیف در قیمت‌های خود لحاظ کنند.

وی با با بیان اینکه نمایشگاه امکان رقابت مستقیم را فراهم می‌کند، افزود: معمولاً بخش عمده‌ای از جامعه به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند و این فرصت مناسبی برای مصرف‌کنندگان و فروشندگان است تا رضایت هر دو طرف تامین شود.

فرشچی‌موحد در پایان سخنانش افزود: بازرسان سازمان در محل نمایشگاه مستقر هستند تا در صورت هر گونه تخلف احتمالی با آن با جدیت برخورد کنند و حامی حقوق مصرف‌کنندگان باشند./ج1

برچسب ها: همدان ، نمایشگاه ، فروشنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.