نيروهاي مسلح سوريه در حمله به مواضع تروريست ها در حمص شماري از آنها را به قتل رساندند و مقادير زيادي از تسليحات آنها را مصادره کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي مسلح سوريه پس از تحقيقات گسترده و دريافت اطلاعات از مردم به برخي مخفيگاه هاي تروريست ها در محله جوره الشياح در حمص حمله کردند و در درگيري با تروريست ها خسارات سنگيني به آنها وارد کردند.

منابع اعلام کردند در اين درگيري ها دو انبار مهمات تروريست ها منهدم شد. نيروهاي امنيتي همچنين با اجراي عمليات ويژه در محله القصير در حمص شماري از تروريست ها را به قتل رساندند.

از سوي ديگر در درگيري هايي که بين تروريست ها و نيروهاي مسلح در محله البويضه الشرقيه در حمص روي داد خسارات سنگيني به تروريست ها وارد شد و شمار زيادي از آنها کشته شدند. ريف درعا نيز شاهد عمليات ويژه نيروهاي سوري عليه تروريست ها بودکه طي آن شماري از آنها کشته شدند و دو خودروي آنها منهدم ومقادير زيادي از تسليحات آنها نيز مصادره شد.

به گفته منابع استان در ميان سلاح هاي مصادره شده تعداد زيادي گلوله هاي ضد زره پوش و نيز انواع فشنگ، گلوله هاي آر پي جي، تجهيزات مخابراتي و انفجار از راه دور و انواع سلاح ديده مي شود.

برچسب ها: سوریه ، تروریست ، ارتش ، حمص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار