نماینده مردم شیروان در مجلس نهم با اشاره به این‌که کلید ساخت ورزشگاه ۳ هزار نفری شیروان ۲ سال پیش زده شده است، گفت: این ورزشگاه همچنان نیمه‌کاره رها شده و ادامه آن نیاز به تامین منابع مالی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد  عبدالرضا عزیزی  ضمن تأکید بر این‌که جوانان شیروانی نیاز به امکانات رفاهی دارند، گفت:امکانات این منطقه در زمینه سرگرمی و تفریحی جوانان وضعیت خوبی ندارد و لازم است مسئولان برای پر کردن اوقات فراغت جوانان چاره‌ای بیاندیشند.

وی  با تأکید بر پیگیری مسئولان اجرایی مربوطه با اشاره به گذشت بیش از ۲ سال از آغاز عملیات ساخت ورزشگاه ۳ هزار نفری شیروان، تأکید کرد: ساخت ورزشگاه ۳ هزار نفری شیروان باید هر چه سریعتر به پایان برسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی مجموعه ورزشی ۳ هزار نفری شیروان در سال ۸۹ و همزمان با هفته دفاع مقدس، در فضایی به وسعت ۸۰ هزار مترمربع آغاز شد و مطابق برنامه نیز قرار بود در ابتدای سال ۹۱ به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنين با بیان این‌که کارخانجات این منطقه به علت کمبود نقدینگی فعالیت نمی‌کنند، تصریح کرد: کارخانجات به دلیل عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها امکان ادامه فعالیت ندارند.

وی با بیان این‌که در هفته دولت پروژه‌هایی افتتاح شدکه خیلی ضروری نبودند، گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‌های مهم این منطقه هنوز به اتمام نرسیده است./ب

برچسب ها: ورزشگاه ، شیروان ، لم یزرع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.