بر اساس تازه ترین آمار منتشر شده از سوی سازمان بازرسی استاندارد و کیفیت، وانت مزدا تك كابين محصول شرکت خودروسازی بهمن باکیفیت ترین وانت ساخت داخل شناخته شده است.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، وانت مزدا تك كابين كه در رده‌بندي تير ماه رتبه دوم را در اختيار داشت با حذف وانت كاپرا از آمار مرداد ماه به جايگاه نخست رده‌بندي ارتقا يافته است.

لازم به ذکر است وانت مزدا تك كابين با رشد كيفي نيز مواجه شده به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 106.2 در تير ماه به 102 در مرداد كاهش يافته است.

همچنین رتبه دوم رده‌بندي مرداد ماه نيز در اختيار وانت ديزل زامياد است كه با رشد كيفي مواجه شده به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 144 در تير ماه به 143.6 در مرداد ماه كاهش يافته است.

بر اساس این گزارش وانت نيسان سي.ان.جي (زامياد) كه در رده‌بندي تير ماه رتبه چهارم را در اختيار داشت در رده‌بندي مرداد ماه در رتبه سوم قرار دارد. اين خودرو با رشد كيفي مواجه شده به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 153.8 در تير ماه به 151.5 در مرداد ماه كاهش يافته است.

اما رتبه چهارم رده‌بندي مرداد ماه در اختيار وانت مزدا دو كابين (بهمن) است. اين خودرو اما با كاهش كيفيت مواجه شده به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 160.6 در تير ماه به 160.9 در مرداد افزايش يافته است.

بر اساس این گزارش ، همچون دوره های قبل ،رتبه پنجم و آخر رده‌بندي مرداد ماه در اختيار وانت پيكان تبريز (ايران خودرو تبريز) است. اين خودرو با رشد كيفي مواجه شده به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن 179 در تير ماه به 172 در مرداد ماه كاهش يافته است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار