کارگردان فیلمی که به نام «لاله» معروف شده سالها در کنار زلمان کینگ- کارگردان ژانر فمنیسم اروتیکال- فعالیت کرده و در یکی از فمنیسم اروتیکال ترین فیلم ها بنام "زنان نیمه شب" مدیر تولید و دستیار کارگردان بوده است.
به گزارش سرویس فرهنگی صراط، باید توجه داشت که صرف برهنه بودن در یک فیلم مساله مهمی شاید در غرب نباشد. بسیاری از فیلم های برهنه در غرب با اهداف آموزشی ساخته می شود. کما اینکه با ارزش های دینی ما متفاوت است. از این منظر منتقدان به آثاری از این دست در کارنامه اسی نیک نژاد تا حدودی راه به بیراهه می روند!
فمنیسم اروتیکال به ترویج فمنیسم از ناحیه روابط زن با زن، روابط زن با مرد در شرایطی که زن در جریان عمل جنسی مسلط به مرد است و نوعی برتر بود زن نسبت به مرد را القاء می کند گفته می شود .
این در حالی است که بی بی سی فارسی از طریق فمنیسم ورزشی نسبت به القاء و ترویج فمنیسم می پردازد. پخش مستند راگبی زنان و فوتبال دختران (گزارش فوتبال بین تیم دختران ایران و آلمان) در یک ماه گذشته خود حکایت از آن دارد که ترویج فمنیسم از حوزه ورزشی یکی از راهبردهای اساسی در تهاجم فرهنگی غرب است.
باید بیاد داشته باشیم که لاله صدیق نیز یکی از سوژهای اولیه بی بی سی فارسی بود که در ژانر فمنیسم ورزشی به آن پرداخته شد.
حال اینکه چرا هالیودد علاقه مند به این سوژه شده و اسی نیک نژاد را به جلو فرستاده تا فیلمی با سوژه وی و در ژانر فمنیسم ورزشی آن هم از نوع رانندگی حرفه ای و نشان دادن رقابت میان یک زن و دیگر مردان و تقویت اختلاف و تنازع میان مردان و زنان را تولید کند جای تامل دارد .
رانندگی یکی از مواردی است که گزاره فمنیستی محسوب می شود. خصوصا رانندگی که در شبها بدون حجاب در تهران صورت می گیرد.
این مساله در شرایطی که این روز ها در امواج جدید تهاجم فرهنگی و جنگ نرم که خانواده را هدف گرفته و در آن میان نیز زن بعنوان ستون اصلی خانواده در مرکز دوربین های تک تیراندازان جنگ نرم قرار دارد بسیار حائز اهمیت است.
نگاهی به بخشی از تصاویر یکی از این فیلمها خود گویای آن است که اسی نیک نژاد یک کارگردان فمنیست اروتیکال است و بسیار خوب می داند که چه می کند. هر چند حامیان سر سخت وی خود را به خواب زده اند .
خدا ما را از شر افرادی که خودشون 1000 تا شیطان را درس میدن نگه داره