وي گفت کاملا روشن است که مسئله اقتصادي بيش از هر موضوع ديگري در انتخابات رياست جمهوري امسال آمريکا مطرح است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني سي ان ان، تحليلگر آمريکايي ، بحران اقتصادي را اصلي ترين دغدغه انتخاباتي آمريکا توصيف کرد.
" بي بوکانان" استراتژيست جمهوري خواه در گفتگو با اين شبکه گفت:« ميت رامني نامزد حزب جمهوري خواه در انتخابات رياست جمهوري آمريکا بيش از هر مسئله ديگري در فعاليتهاي انتخاباتي اش بر اوضاع اقتصادي متمرکز شده است. کاملا روشن است که مسئله اقتصادي بيش از هر موضوع ديگري در انتخابات رياست جمهوري امسال آمريکا مطرح است. در انتخابات پاييز امسال، مردم  بر مشکلات اقتصادي متمرکز شده اند. البته اين سخن به معناي آن نيست که به مسائل ديگر آمريکا توجهي نشود. نوعي جنگ فرهنگي در اين زمينه در فضاي سياسي در جريان است به اين معنا که حزب دموکرات و جمهوري خواه تلاش مي کنند از منظر خاص ديدگاه ايدئولوژيک خودشان را مطرح کنند. »
وي افزود:« در انتخابات پاييز امسال آمريکا ، ده ايالت تعيين کننده هستند. اين ده ايالت از مجموع پنجاه ايالت ، ايالتهايي هستند که مردم آنجا هنوز براي انتخابات و راي خود تصميم گيري نکرده اند. اين ايالتها مي توانند نتيجه انتخابات ششم نوامبر امسال را تعيين کنند . درست به همين علت است که باراک اوباما رئيس جمهور و نامزد حزب دموکرات و رقيب جمهوري خواهش در تلاش هستند آراي مردم در اين ايالتها را با خودشان همراه کنند. براي اين منظور، پول کلاني در رقابتهاي انتخاباتي در اين ايالتها هزينه مي شود. »
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار