به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛'سعید پویان راد هدف از برگزاری این همایش را تبیین اهمیت و جایگاه مشتری مداری و ارباب رجوع دانست و گفت:رویكردها و نحوه ی پیاده سازی ساختارهای مشتری مدار در سازمان ها برای كاركنان بنادر استان خوزستان و شركت های تابع برگزار شده است.
نماینده مدیریت در سیستم مدیریت یكپارچه در بندر خرمشهر با اشاره به استقبال كارشناسان از این همایش افزود:این همایش به همت اداره مطالعات و برنامه ریزی واحد طرح و توسعه بندر خرمشهر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار و شركت كنندگان با طرح سوالات و دیدگاه های خود، به اثر بخشی آن كمك نمودند.
وی اظهار امیدواری كرد با برگزاری مداوم چنین نشست هایی بتوانیم قدمی اساسی در رشد و تعالی سازمانی برداشته و راه را برای موفقیت هموار سازیم./ع