مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم مشارکت بیش از پیش بانوان در فعالیت‌های مختلف بخصوص اقتصاد خانگی و اجتماع تاکید کرد .

  لیلا زاده باقری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  یاسوج، افزود: براساس آمارهای ارایه شده، دختران در برخی زمینه‌ها از جمله درعرصه علم و دانش از پسران پیشی گرفته‌اند و این به برکت  اسلام  و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
  وی با بیان اینکه، دختران امروز مادران فردای جامعه دینی و ارزشی ما هستند، افزود: پیشرفت و توسعه درهر جامعه متکی به نیروی انسانی آن است و دختران در این رابطه سهمی کمتر از پسران ندارند و لذا باید حضور و مشارکت خود را درهمه عرصه‌ها بخصوص اشتغال و تولید که دغدغه اصلی جامعه ما بخصوص این استان  است، بیشترکنند.
مدیرکل امور بانوان، از مشکلات اساسی جامعه بانوان را در حال حاضر اشتغال آنها برشمرد و گفت: همه تمهیدات لازم دراین رابطه از سوی دلتمردان اندیشیده شده و همه نگاه‌ها به سمت تولید و اشتغال معطوف است.
زاده باقری یکی از راه‌های مهم برای ایجاد اشتغال و تولید به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها را تشکیل مشاغل خانگی و تعاونی‌های زنان دانست و تاکید کرد : دولت دراین رابطه هم آموزش‌های لازم برای شهروندان،  روستائیان و عشایر و هم تسهیلات کافی را در اختیارمتقاضیان قرارمی‌دهد. /ع
 
برچسب ها: یاسوج ، اقتصاد ، اجتماع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.