معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران تعاونی‌های استان آذربایجان غربی در عرصه‌های اقتصادی فعال‌تر شوند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، غلامرضا دیزج‌نژاد در هفتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مدیران تعاونی‌ها باید با خودباوری بیشتر در عرصه‌های اقتصادی استان حضور یافته و توانمندی‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی افزود: ادغام تعاونی‌های کوچک و راکد و تشکیل تعاونی‌های بزرگ ضروری است چه بسا در کشورهای دیگر در این راستا اقدامات مهم و موثری توام با موفقیت شکل گرفته است.

دیزج‌نژاد با تاکید بر ارائه آموزش‌های مبتنی بر نیازهای تعاونی‌ها اضافه کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برنامه‌ریزی اصولی اقدام به ارائه آموزش‌های علمی و کاربردی به تعاونی‌ها منطبق با نگرش‌های جدید اقتصادی کند که در این راستا نیز‌ آموزش مدیران تعاونی‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل گفت: تعاونی‌ها باید برای ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل تلاش کنند.

به گفته معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی در راستای ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل پیشنهاد شده است تا یک تعاونی عرضه کالاها و محصولات تولیدی استان تشکیل و با حمایت دولت در مرکز شهر اقدام به فعالیت کند./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.