معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي نيروهاي مسلح گفت: روند جنگ سوريه به نفع دولت و مردم اين كشور رو به پايان است و به‌زودي پيروزي بزرگ براي مقاومت رقم خواهد خورد و کاري هم از آمريکا، انگليس، صهيونيست‌ها و دشمنان مقاومت بر نمي‌آيد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني ستاد کل نيروهاي مسلح، سردار سرتيپ سيد مسعود جزايري معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي با اشاره به اقدامات خصمانه آمركي و غرب در روند تحولات اخير سوريه گفت: سوريه درگير يک جنگ بزرگ توسط آمريکا ، بعضي کشورهاي اروپايي و تعدادي کشورهاي همسايه است که اين كشورها با استفاده از امکانات و تجهيزات نظامي درصدد به سقوط‌کشاندن دولت سوريه و تحميل اراده خود به ملت سوريه هستند.

وي در ادامه افزود: روند اين جنگ به نفع دولت و مردم سوريه رو به پايان است و به زودي پيروزي بزرگ براي مقاومت رقم خواهد خورد و کاري هم از آمريکا، انگليس، صهيونيست‌ها و دشمنان مقاومت بر نمي‌آيد.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح همچنين در واکنش به موضع‌گيري وزير امور خارجه آمريکا گفت: جهل وزير خارجه آمريکا نسبت به روندهاي جهاني حيرت‌انگيز است چرا كه اين مقام مسئول آمريکا هنوز نمي‌داند زمان تحميل اراده آمريکا و صهيونيزم به ساير ملت‌ها و جوامع سپري شده است.

رئيس ستاد تبليغات دفاعي به کشورهاي حامي تروريسم و جنگ افروزان منطقه‌اي يادآور شد: تا دير نشده خود را از گرداب دست‌ساز آمريکا و رژيم صهيونيستي برهانند و پيش از اين خود را منفور ملت‌ها نسازند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار