یکی ازاقدامات مهمی که توسط اداره کل ثبت احوال استان زنجان انجام شده است،آرشیو الکترونیکی اسناد است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه قبل ازآرشیو الکترونیکی اسناد،امکان از بین رفتن آنها دراثرحوادث مختلف ازجمله آتش‌سوزی وجودداشت،گفت:آرشیوالکترونیکی موجب ماندگارشدن این اسناد شده است.

متوسلین افزود:اسنادی که تاکنون آرشیوشده‌اند،درپایگاه اطلاعات جمعیتی کشورقرار گرفته‌اند.

وی درادامه با اشاره به وظایف چهارگانه ثبت احوال درزمینه ثبت ولادت،فوت،ازدواج و طلاق،گفت:وظایف ثبت احوال به این چهاربخش محدودنبوده ودرسایربخش های نیزاقدامات مطلوبی ازسوی اداره کل ثبت احوال انجام شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به واگذاری برخی ازاموراین اداره کل به بخش خصوصی افزود:این امرنیز موجب عملکردبهترومشارکت بخش خصوصی درامور مربوط به ثبت احوال شده است.

متوسلین با اشاره به صدورکارت ملی هوشمندافزود:این کارت نیزیکی ازاقدامات مطلوب درارائه خدمات الکترونیک به شهروندان بوده وبااین کارت شهروندان می‌توانندازخدمات بسیاری در بخش‌های تحصیلی، اداری، ملی استفاده کنند./ع

برچسب ها: اسناد ، آرشیو ، الکترونیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.