خاطرات دفاع مقدس نبايد به هفته‌اي با اين نام محدود شود،بلكه بايد در تمام سال از آنها ياد كرد.

مهران رسام،تهيه‌كننده سريال تلويزيون "همچو سرو" كه درخصوص دفاع مقدس بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:ما در ساخت سريال‌هاي دفاع مقدس با مشكل لوكيشن،كمبود امكانات و نبود همكاري ارگان‌هاي مختلف روبرو هستيم.
وي درخصوص سريال پربيننده "شوق پرواز" گفت:‌اين سريال با مشكلاتي كه در ساخت سريال‌هاي دفاع مقدس وجود دارد توانست امكانات لازم بازيگران خوب، لوكيشن‌هاي جنگ و مواردي از اين قبيل را مهيا كند.
رسام در خصوص نسل جديد سريال‌هاي اين عرصه گفت:ساخت مجموعه‌هاي دفاع مقدس كاري بس دشوار و پرهزينه است و زماني اين كار به نتيجه مطلوب مي‌رسد كه فيلم سازان سعه صدر و جسارت داشته باشند و همچنين دولت با اختصاص امكانات و بودجه لازم در فيلم سازان اين عرصه را در توليد و ماندگاري سريال‌ها كمك كند.
وي ادامه داد:در عرصه دفاع مقدس بايد امكانات در اختيار افراد باشد كه فضاي جبهه را از نزديك لمس كردند تا بتوانيم از نقطه نظرات آنها بهره ببريم.
وي در پايان افزود: حضور كارگردانان برجسته در اين حماسه به استحكام و جهاني شدن دفاع مقدس كمك عظيمي مي‌كند و ياد و خاطره‌ي دفاع مقدس و حتي تقدير از خانواده‌ي شهدا نبايد مختص به هفته‌ي آن باشد بلكه بايد در كل سال از آنها ياد كرد./ه
برچسب ها: خاطرات ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار