لرستان/

ضريب نفوذ 61 درصدي تلفن همراه درلرستان

صبح امروز در نشست خبري مدير عامل شركت مخابرات با اصحاب رسانه قبادي كيا از ضريب نفوذ61 درصدي تلفن همراه خبر داد و گفت: آمار تلفنهاي همراه لرستان و شركت سيار از يك ميليون شماره گذشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان وي ضريب نفوذ را به عدد 61 اعلام كرد اين درحالي است كه جمعيت استان لرستان يك ميليون و 800 نفر است.

قبادي كيا با اعلام اين خبر گفت: شاخصهاي تلفن همراه در لرستان محقق گرديده است ابراز اميدواري كرد با ايجاد شبكه جديد و تكنولوژي جديد به 2 ميليون شماره افزايش يابد.

وي از لحاظ كيفيت شاخص رشد بالايي داشته ايم و 16 هزار و پورت اي دي اس ال در 47 نقطه پرت جاده ها و مراكز استان واگذار شده و عنوان كرد به 20 هزار پورت هم افزايش يابد.

همچنين از ايجاد مركز تلفن تماس 2020 راه اندازي شده كه سويسهاي مختلفي را از سيستم گويا براي خدمات اي دي سي ال و از طريق تحويل سرويس پورتال sms انجام خواهد شد.

وي در خصوص فيبر نوري زير ساختهاي توسعه فيبر نوري گفت: 500 كيلومتر فيبر نوري ديگر در دست اجرا داريم كه 100 كيلومتر آن انجام شده كه همه شهرها از طرفي ارتباط اين زير ساختها فيبر نوري مستقيم به هم وصل خواهند شد./ع

برچسب ها: ضریب ، نفوذ ، تلفن همرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.