اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی روزهای پنج شنبه و جمعه 23 و 24 شهریورماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران مهدی(عج برگزار می شود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازستاد اطلاع رسانی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی، محمد شیرازی پور با اعلام این مطلب اظهارداشت: دراین کنفرانس حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، دکتر ایرانمنش رییس انجمن علمی مدیریت راهبردی ایران و شهردار قم و برخی مسئولان استانی به سخنرانی می پردازند.
وی تصریح کرد: این کنفرانس در چهار محور تفکر راهبردی و تولید ملی، اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تولید ملی، بهره وری و تولید ملی، تحول اقتصادی و تولید ملی و نوآوری، کار آفرینی و تولید ملی پیش بینی شده است.
دبیر احرایی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی از جمله اهداف برگزاری کنفرانس را تبیین اندیشه های راهبردی مقام معظم رهبری ذکرکرد.
وی با اشاره به اینکه اینکه پس از تاریخ اعلام فراخوان مقاله تا پایان مهلت تمدید شده ارسال اصل مقالات که 30تیرماه بود بیش از 950 چکیده از طریق سامانه اتوماسیون کنفرانس به دبیرخانه واصل و ثبت گردید گفت: در جمع بندی بعمل آمده در پایان مهلت دریافت اصل مقالات تعداد 772 مقاله بصورت کامل دریافت و بمنظور داوری به کمیته داوران همایش ارسال گردید./س
برچسب ها: قم ، کنفرانس ، مدیریت ، تولیدملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.