بنیاد ملی نخبگان با پرداخت3 تا 30 میلیون تومان تسهیلات به تولید دانش نخبگان کمک می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان گفت: بنیاد ملی نخبگان در خصوص اختراعات، پرداخت می‌کند و اخیراً نیز در نمایشگاه اختراعات نیز 25 مورد از اختراعات در سطح 3 مورد حمایت قرار گرفتند.

رمضانی افزود: زمانی که اختراعات به تولید انبوه برسند در سطح 2 ،حمایت 20 میلیونی و در سطح 3 ،حمایت 30 میلیونی به صورت بلاعوض خواهیم داشت.

وی با اشاره به حمایت بنیاد نخبگان از رتبه های برتر کنکور، تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان و رتبههای برتر کنکور حمایت می‌کند و در رشته ریاضی 150 رتبه برتر،در رشته تجربی و علوم انسانی 100 رتبه برتر و در رشته هنر 20 رتبه برتر میتوانند از تسهیلات شهریه و ازدواج به صورت بلاعوض و از تسهیلات مسکن با سود 12 درصد که بین 50 تا 80 میلیون تومان است برخوردار شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان ادامه داد: دانش آموختگان برتر مرد نیز میتوانند از تسهیلات ویژه نظام وظیفه استفاده کنند و یک طرح پژوهشی را به مدت 9 ماه حین تحصیل اخذ کنند و به مدت یک ماه و نیم نیز آموزش نظامی ببینند.

رمضانی خاطرنشان کرد: به دانشآموختگان برتر دکتری نیز اگر برای دوره فوق دکتری از یک دانشگاه پذیرش بگیرند به مدت 2 سال حقوق استادیار پایه یک را که ماهیانه 2 میلیون تومان است پرداخت می‌کنیم و دانش‌آموختگان برتر دوره ارشد نیز با معرفی بنیاد می‌توانند در مقطع دکتری بدون آزمون تحصیل کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز 35 نفر از نخبگان که رتبه‌های زیر 20 کنکور و برگزیدگان جشنوارههای معتبر علمی کشور بودند شرکت کردند.

رمضانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه قیمت کالاهای تولیدی شرکتهای دانش بنیان پایین است،با آمدن قیمت دانش بر روی کالا این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی قابل رقابت خواهند بود./س
برچسب ها: تولید ، دانش ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.