مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : همایش مهر ایران مرهم آذربایجان نماد همدلی ایرانیان با زلزله زدگان ارسباران خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، محمودی تصریح کرد : مردم ایران در تمام صحنه های ملی و بین المللی حضور داشته و پیش قدم در امر كمك رسانی هستند.

وی با اشاره به اینكه از ساعات اولیه مردم همگام با مسوولان از اقصی نقاط كشور به صورت خودجوش در صحنه حضور داشته اند، اظهار كرد: وحدت ایرانیان همیشه قابل تقدیر بوده و الگویی برای سایركشورهاست.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: برگزاری چنین همایش هایی در سطح ملی موجب حضور گسترده خیرین كشور برای جمع آوری كمك های بیشتر و شتاب بخشی در امر امداد رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده خواهد بود.

وی برگزاری این همایش ملی را فرصتی طلایی برای حضور پرشور خیران دانست و اظهار كرد: مردم ایران نه تنها در امداد رسانی به هموطنان كه در كمك رسانی به نیازمندان زبانزد هستند.

وی با اشاره به وسعت خرابی های مناطق زلزله زده، خاطرنشان كرد: همدلی و همكاری هموطنان در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده امری ضروری است و باید مردم و مسوولان دست در دست یكدیگر در آبادانی این مناطق همكاری و كوشش كنند.

محمودی گفت: برگزاری باشكوه و حضور پرشور مردم در همایش مهر ایران، مرهم آذربایجان، زمینه مناسب را برای شتاب بخشی به روند ساخت و سازها در مناطق زلزله زده فراهم می كند.

وی با اشاره به نزدیكی فصل سرما در مناطق زلزله زده و بیان سختی زندگی در چادر، افزود: مجموع این شرایط نیاز به احداث سریع مسكن برای زلزله زدگان شهرستان های اهر، ورزقان و هریس را دو چندان می كند.

وی با بیان اینكه نیازهای اساسی مردم مناطق زلزله زده جمع آوری شده است، گفت: تبیین این اطلاعات می تواند موجب افزایش چشمگیر كمك های خیرین برای بازسازی و نوسازی شود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: باید از فرصت ایجاد شده توسط این همایش ملی به عنوان تذكر و یادآوری برای كمك رسانی مستمر و هدفمند به زلزله زدگان بهره برد.

همایش مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بیست و پنجم شهریورماه جاری در تالار وزارت كشور برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام و كسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق سایت www.bazsazi-as.ir و سامانه پیام كوتاه 30008737 یا شماره تلفن 5575090 ثبت نام به عمل آورند./س

برچسب ها: همایش ، آذربایجان ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.