منطقه 4 شرکت انتقال گاز ایران با گذر از مرز يك ميليون و هشتصد هزار ساعت كاركرد بدون حادثه برگ زريني بر افتخارات خود افزود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، رسول داوودي نژاد سرپرست منطقه 4 شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به اين خبر افزود: این موفقیت چشم گیر در یک فضای فشرده عملیاتی با شرایط مستعد بحران به دست آمده است.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی در این مجموعه از مهم‌ترین اولویت‌هاست و برای دسترسی به این مهم اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

داوودي نژاد از گذر از مرز 1 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه درسال ۹۰خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتداي سال 91 نيز با توجه به انجام پروژه هاي تعميراتي مانند هات تپ در شرايط بد و سخت آب و هوايي و انجام پيگراني هاي بر روي خطوط مختلف با ظرفیت خطر بالا بدون هيچ حادثه اي ، رسيدن به ركورد 800 هزار ساعت كار بدون حادثه ، نشان از ‌دستاورد یک کار گروهی متشکل از تمام واحدهای عملیاتی و ستادی است.

وي با تقدیر از تمام‌ کارکنان واحد ايمني، بهداشت و محيط زيست افزود: شناسایی مخاطرات فرآیندی و پروژه‌ای در این منطقه همانند گذشته ادامه داشته و با برگزاری بیشترین جلسات ارزیابی ریسک به دنبال آموزش شناسایی جنبه‌های محیط زیست و اجرایی کردن آن تا آخر سال جاری هستیم.

مدير منطقه 4 شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: از ديگر فعاليت هاي واحد HSE اين منطقه ، بهبود عملكرد HSE كارفرما و پيمانكار، داشتن آگاهي دوجانبه نسبت به موضوعات HSE (در هر يك از فازهاي پروژه)، اطمينان از انجام كار ايمن و در نهايت كاهش آسيب ها و خسارات جاني و مالي است.

وي اضافه کرد: درسال توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت بیشتر در این مجموعه استفاده خواهيم كرد تا به فضل خدا بتوانیم به اهداف از قبل تعیین‌شده برسیم.

برچسب ها: گاز ، انتقال ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار