طراح طرح بانك كار گفت: طرح بانك كار كه يك فوريت آن پيش‌تر به تصويب رسيد، تا دو هفته آينده با موافقت نمايندگان به نتيجه خواهد رسيد.

مويد حسيني صدر نماينده خوي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از به نتيجه رسيدن طرح بانك كار تا دو هفته آينده خبر داد و گفت:‌ طرح بانك كار كه يك فوريت آن پيش‌تر به تصويب رسيد، تا دو هفته آينده با موافقت نمايندگان به نتيجه خواهد رسيد.

وي تصريح كرد:‌ طرح بانك كار طي هفته آينده در كميسيون اجتماعي كه به عنوان كميسيون اصلي آن به شمار مي‌رود مطرح و پيگيري و پس از  آن يعني دو هفته بعد به صحن علني ارجاع خواهد شد.

طراح طرح بانك كار در ادامه اظهار داشت:‌ براساس اين طرح تمام دستگاه‌ها و ارگان‌هاي دولتي و غيردولتي براي تامين نيروي انساني مورد نظر موظف خواهند بود با مراجعه به اين بانك نيروهاي مورد نياز خود را انتخاب كنند.

حسيني صدر گفت:‌ با عملي شدن اين طرح ضمن رفع مشكلات كار و نحوه انتخاب شغل مورد نظر عدالت اشتغال نيز رعايت خواهد شد.

نماينده مردم خوي خاطرنشان كرد: اميدواريم با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي و ساير نهادهاي ذيربط موضوع تشكيل بانك كار هرچه سريعتر به نتيجه مورد نظر برسد.

گفتني‌ است؛ چندي پيش طرح بانك كار توسط تعدادي از نمايندگان مطرح شد كه دو فوريت آن با مخالفت نمايندگان روبرو شد ولي يك فوريت آن با تصويب نمايندگان به كميسيون اصلي ارجاع داده شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بانک ، بیمه ، بیکاری ، حسینی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار