10 مرداد ماه بود که 6 تن از روسای هلال احمر برای انعقاد تفاهم نامه ای به لیبی سفر کردند اما...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران :
وقتی اين افراد برای انعقاد تفاهم نامه خود نزد روسای لیبی رفته بودند و در راه بازگشت به هتل توسط افراد ناشناسی ربوده شدند.
قریب به یک ماه و چند روز است که این افراد ربوده شدند و هنوز خبری از آنها در دست نیست. جمعه هفته قبل بود که خبری رسید که بر اساس نشست سه جانبه خانواده افراد ربوده شده توانستند با این افراد تلفنی صحبت کنند که خبر از سلامت جسمی و روحی آنها بود.
قرار بر این شد که قبل از شروع اجلاس سران غیر متعهد ها، افراد ربوده شده آزاد شدند اما متاسفانه خبری از آزادی آنها نشد و فقط نشست های سه جانبه و  ارتباط با خانواده افراد ربوده شده برگزار شد. حتی وقتی وزیر امور خارجه لیبی هم برای اجلاس به تهران آمد گمان همه بر این بود که شاید با ورود آنها خبری از آزادی این افراد ربوده شده باشد اما ماحصل این نشست ها خبر از آزادی آنها بود و آزادی که در صحبت های پوشالی پنهان و دلخوشی چشم انتظاران این خانواده ها را در بر داشت. با تمام این حرف ها هنوز تکلیف آنها برای آزادی مشخص نیست و قول هایی از قبیل بزودی، امیدواریم به گوش می رسد.
پویا حاجیان مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اطلاعات وزیر امور خارجه و پیگیری های لیبی در مصاحبه روز  گذشته و نشست سه جانبه در این خصوص خبر از آزادی این افراد ربوده شده داده است.
وی ادامه داد: وعده آنها آزادی این افراد ربوده شده است و ما هم منتظر هستیم که نتایج سفر این افراد به تهران به زودی عملی شود.
بگذریم با گذشت یک ماه و چند روز این قولها هنوز محقق نشده و ما چشم انتظار این مسئله ایم که هر چه زودتر خبر آزادی آنها دل یک ملت و خانواده های آنها را شاد کند./ف
برچسب ها: ربوده ، هلال احمر ، لیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار