نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تا وقتی راه و رسم شهدا در جامعه جاری باشد به پیشرفت،اقتدار و موفقیت خواهیم رسید و این انقلاب را به انقلاب جهانی امام عصر (عج) متصل خواهیم كرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ حجت الاسلام والمسلمین 'سیداحمد میرعمادی' در یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود گفت: شهدا وارثان خوبی‏ها و اسوه‏های كامل انسانیت در عصر حاضر هستند و شهدای روحانی الگوی كامل مبلغان دین و وارثان امام صادق (ع) و مروجان فقه شیعه و بزرگ مبارزان با انحرافات در دین بودند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به فعالیت‏های روحانیون در دوران دفاع مقدس خاطرنشان كرد: روحانیون در دوران دفاع مقدس به وظیفه خود كه رسالت بیداری و آگاهسازی بود به خوبی عمل كردند و در كنار آن خود الگوی ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی برای رزمندگان اسلام بودند و تقدیم شهدای روحانی گواه این مدعاست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینكه برگزاری اجلاس كشورهای عدم تعهد در تهران موفق بود گفت: برگزاری موفق اجلاس عدم تعهد در تهران نشان داد ایران به عنوان یك كشور تعیین كننده در دیپلماسی دنیاست و بیشتر كشورها از ایران حمایت می‏كنند و قدرت‏های بزرگ نیز هیچ كاری نمی‏توانند بكنند.

وی با تاكید بر اقتدار ایران در دنیا افزود: این اجلاس نشان داد كشورهای جهان دیگر برای آمریكا و اقمار آن ارزشی قائل نیستند و دوران افول و انزوای آنان فرا رسیده و كشورها بیدار و آگاه شده‏ اند و دیگر نمی‏خواهند آقا بالا سر داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد با تاكید بر فشار آمریكا و غرب بر كشورهای مختلف برای شركت نكردن در اجلاس عدم تعهد در تهران افزود: این فشارها نتیجه عكس داد و حضور 120 كشور دنیا در این اجلاس مهر تاییدی بر اقتدار ایران و قدرت بین المللی آن بود و نشان داد ایران اسلامی منزوی نیست بلكه مقدر ایستاده است و حمایت كشورهای مختلف را نیز به دنبال خود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان به تحریم‏های غرب علیه جمهوری اسلامی اشاره كرد و گفت: استكبار 33 سال است كه ما را تحریم كرده است اما این تحریم‏ها برای ما مفید و برای آنان دشوار بوده است و باعث پیشرفت ایران و انزوای آنان شده است.

وی گفت: آنها این را خوب می‏دانند اما برای تسلی دل و نشان دادن اقتدار خود در سطح بین‏ المللی دست به این اقدامات می‏زنند و تاكنون نتیجه نگرفته ‏اند و نخواهند گرفت.

میرعمادی با اشاره به رمز پیروزی و موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برابر استكبار جهانی اظهار داشت: اتحاد و بصیرت و ولایت پذیری ملت ایران رمز پیروزی در برابر همه تهدیدات و تحریم‏های دشمنان است و به همین علت است كه دشمنان سعی می‏كنند نظام اسلامی را از داخل تهدید و منزوی كنند و در این راه نیز عاجز ماندند.

وی با تاكید بر تمسك به قرآن و اهل بیت و توكل بر خدا برای پیروزی افزود: شهدا با اخلاص و یقین قلبی به میدان كار زار شتافته و به مقام عندربهم یرزقون نائل می‏آمدند و ما نیز اگر می‏خواهیم همینطور راه پیشرفت و اقتدار را طی نمائیم باید به راه و رسم شهدا توجه نمائیم و بدانیم كه تا راه را گم نكنیم پیروز هستیم و شهدا هدایتگران ما هستند./س


برچسب ها: دشمن ، ناکام ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.