امام جمعه موقت سمنان ساخت فیلم موهن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اكرم را حركتی برنامه ریزی شده خواند و گفت: اهانت به ساحت مقدس نبی مكرم اسلام (ص) تحریك احساسات یك میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمان در جهان است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، حجت الاسلام 'محمدباقر عبدوس' در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به فیلم سراسر موهن كه در آن به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص) اهانت شده است افزود: این فیلم كاری مشترك از صهیونیستها و آمریكاییها است.

وی گفت: 100 صهیونیسم با سرمایه پنج میلیون دلاری این فیلم موهن را برای تحریك احساسات مسلمان در جهان تولید كرده اند كه در اولین قدم جوانان مصری و لیبایی پاسخ مناسبی به این اقدام آنان دادند.

وی گفت: این اقدام مسلمان در كشورهای مختلف تنها پس از مشاهده 12 دقیقه از این فیلم صورت گرفته است و موج اعلام انزجار و محكومیت در جهان اسلام ادامه دارد.

عبدوس با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: این اقدام در ادامه حركات زنجیره ای صهیونیستها و آمریكاییها برای مقابله با موج اسلام خواهی در جهان و بدنبال وقوع بیداری اسلامی در منطقه صورت گرفته است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به مخالفت شدید غربی ها با طرح مباحث مربوط به هولوكاست گفت: این نشان دهنده دوگانگی برخورد غربی ها با مسایل جهان و به ویژه جهان اسلام است.

وی گفت: مردم سمنان با محكومیت شدید این اقدام آماده اند تا پای جان برای مقابله با اینگونه حركات شنیع مقابله كنند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.