احداث ساختمان آزمایشگاه‎های خاص در دانشگاه پیام نور ابهردر دست انجام است و با بهره‌برداری از آن، مشکل کمبود فضاهای آزمایشگاهی واحد برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن مرکز زنجان رئیس دانشگاه پیام‌نورابهرگفت: ساختمان آزمایشگاه‌های خاص این واحد در زمینی با 1500 مترمربع و در 4 طبقه در دست احداث است و با بهره‌برداری از آن فضای کافی برای رشته‌های مختلف واحد ایجاد می‌شود.

بهاری‌فرافزود: با بهره‌برداری از این آزمایشگاه برای همه رشته‌هایی که نیاز به آزمایشگاه دارند به ویژه رشته شیمی، همه امکانات آزمایشگاهی را در سطح استاندارد برای گذراندن واحدها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم خواهد شد که تاکنون به دلیل ماهیت دانشگاه پیامنور دچار کمبود فضای آزمایشگاهی بودیم.

وی با اشاره به دیگر طرح ‌های عمرانی این واحد، تصریح کرد: از جمله طرح های عمرانی این واحد که حداکثر تا هفته دفاع‌مقدس به بهره‌برداری خواهند رسید، می‌توان به سوله ورزشی 2200 مترمربعی این واحد اشاره کرد که از ابتدای ترم جاری آماده بهره‌برداری می‌باشد و دارای یک سالن ورزشی بزرگ که در سطح دانشگاه‌های استان بزرگ‌ترین سالن ورزشی است. همچنین پروژه حصارکشی دانشگاه که در راستای انجام این پروژه محوطه اطراف دانشگاه نیز زیباسازی شده است./س

برچسب ها: احداث ، آزمایشگاه ، ابهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.