نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : اسلام همچنان در حال رشد و گسترش در جهان است و صهیونیسم و غرب نمی توانند با اقداماتی چون اهانت به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص) با آن مقابله كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجه الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: توهین و اهانت به مقدسات و تمدن اسلامی باعث نمی شود كه جریان رو به رشد گسترش اسلام در قلب آمریكا و دیگر كشورهای غربی متوقف شود.

وی گفت: آمریكا در پی اقدام اهانت آمیز به پیامبر اسلام در وضعیت بغرنجی قرار گرفته و باید هزینه سختی را متقبل شود .

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان اینكه صهیونیست ها و آمریكایی ها اهل منطق و عقلانیت نیستند افزود: حركاتی چون اهانت به پیامبر اكرم نشان می دهد كه غرب در برابر منطق قوی اسلام و انقلاب اسلامی خلع سلاح شده است .

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به اهداف د شمنان اسلام دراهانت به پیامبر اكرم (ص) گفت : اولین هدف صهیونیست ها از اینگونه اقدام ها ایجاد خصومت و درگیری بین مسلمانان و مسیحیان است .

وی افزود : صهیونیسم نمی تواند بدون بحران زنده باشد ، زیرا در فضای سكون و آرامش همه متوجه جنایات آنها در اسراییل می شوند و بدین جهت در پی ایجاد خصومت بین مسلمانان و مسیحیان است تا در حاشیه امنیت قرار گیرد .

حجه الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی همچنین سنجش میزان حساسیت مسلمانان نسبت به مقدساتشان را از دیگر اهداف اینگونه اقدام ها ذكر كرده و افزود: آنها می خواهند بدانند كه آیا مسلمانان در این زمینه هنوز حساس هستند یا نه ؟

وی با بیان اینكه اهانت به پیامبر اكرم در فیلم تهیه شده در آمریكا برای مسملمانان آزاردهنده است ، گفت: اگر كشورهای اسلامی غیرت داشتند باید رابطه خود را با اسراییل و آمریكا قطع می كردند ./س

برچسب ها: اردبیل ، اهانت ، به ، ساحت ، پیامبر ، اکرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.