عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: با توجه به خطبه‌ها و بيانيه‌هايي كه شخصيت‌ها و تظاهركنندگان مسلمان در سراسر جهان ابلاغ كردند، سازمان كنفرانس اسلامي و سران كشورهاي اسلامي بايد در قطع رابطه با آمريكا تعجيل كنند.

آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ساخت فيلم موهن آمريكايي-صهيونيستي و جسارت به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) گفت: شكل‌گيري جريان بيداري اسلامي و خيزش ملت‌هاي مسلمان عليه حاكمان دست نشانده غربي، شبكه‌هاي رسانه‌اي و تبليغاتي استكبار جهاني را بر آن داشته است تا مقدسات مسلمانان را مورد هجمه‌هاي شنيع خود قرار دهند.

نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي با اشاره به سابقه اهانت‌هاي دنياي غرب به مقدسات اسلامي اظهار داشت: كاريكاتورهاي موهن نشريه دانماركي، آتش زدن قرآن کريم توسط كشيش آمريكايي، ماجراي هتاكي‌هاي سلمان رشدي و اقدام مذبوحانه اخير، همه و همه گواهي بر هراس استكبار جهاني از نفوذ و گسترش اسلام در سراسر كره خاكي است.

آيت‌الله مجتهد شبستري با اشاره به پيام مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت مجازات عاملين اين اقدام شنيع از سوي دولت آمريكا افزود: صرف دخالت نداشتن آمريكا در ساخت اين فيلم كافي نيست، بلكه سردمداران كاخ سفيد بايد با مجازات سازندگان اين فيلم توهين آميز، از تكرار اينگونه اقدامات سخيف جلوگيري كنند؛ كه البته كارنامه واشنگتن نشان دهنده بعيد بودن اين اقدام است.

امام جمعه تبريز در پايان خاطر نشان كرد: با توجه به خطبه‌ها و بيانيه‌هايي كه شخصيت‌ها و تظاهركنندگان مسلمان در سراسر جهان ابلاغ كردند، سازمان كنفرانس اسلامي و سران كشورهاي اسلامي بايد در قطع رابطه با آمريكا تعجيل كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: موج ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار