سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به شکست تیم ملی مقابل لبنان گفت: فوتبال ما مشکل ساختاری دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  رسول کربکندی دیرورز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به تعطیلات مسابقات لیگ برتر اظهار داشت :ما در 2 هفته تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم از آن نهایت بهره را ببریم فهر چند که در این مدت قاسمحدادی فر ، پیام صادقیان و محسن مسلمان را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشتیم .

وی ادامه داد : سعی کردیم نهایت استفاده از این فرصت را ببریم و باید بگویی تمرینات برای ما فرصت خوبی بود و ما تلاش می کنیم در بازی امروز مقابل فولاد خوزستان پیروز از میدان بیرون بیاییم .

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریحکرد : ما می توانیم با پیروزی در این مسابقه به جمع تیم های 6 امتیازی لیگ برتر راه پیدا کنیم و به طور حتم شرایط تیم با این پیروزی بهتر می شود . هرچند در این دیدار ابراهیم محمدی را به دلیل محرومیت و محمد صلصالی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم .

کربکندی گفت: ما به دنبال جذب یک هافبک تخصصی دفاعی هستیم تا سینا عشوری را در پست های دیگر بکار بگیریم انا متأسغانه فقط یک بازیکن آسیایی می توانیم جذب کنیم و دیگر حاضر نیستم با سی دی ، دی وی دی و فیلم ، بازیکن جذب کنیم .

وی در مورد شکست تیم ملی در دیدار با لبنان بیان داشت: برخلاف همه کسانی که در این مدت به تیم ملی حمله کرده اند ، به نظر من این بازی واقعیت فوتبال ماست و با توجه به اینکه در لیگ ما هیچ چیز منحصر به فردی وجود ندارد و همه تیم ها به دنبال نتیجه گیری هستند ، چه انتظاری از بقیه دارید .

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد : متأسفانه قرار داد های میلیاردی باعث شده که بازیکنان ما مواظب ساق های خود باشند و از جان و دل بازی نکنند ، البته به نظر من مشکل اصلی ما مشکل ساختاری

فوتبال است و با وجود اینکه سایر تیم های خاورمیانه در حال پیشرفت هستند ، ما پیشرفتی در ایران نمی بینیم .

وی اضافه کرد : به نظر من مسئولان در جایی مجبور می شوند فوتبال را تعطیل کنند و برای ان برنامه ریزی مناسبی انجام دهند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.