عضو هيئت عالي نظارت اتحاديه دانشگاه‌هاي کشور گفت: توهين به مقدسات با هدف تفرقه‌افکني ميان اديان صورت مي‌گيرد و جايز است که مراجع ديني مسيحيت در قبال چنين توهين‌هايي واکنش نشان دهند.

محسن ذاكري عضو هيئت عالي نظارت اتحاديه دانشگاه‌هاي کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه اقدام آمريكا در توهين به پيامبر(ص) نشان از واماندگي جريان استكبار دارد، اظهار داشت: جاي تعجب است كه دولت‌هاي مرتجع عربي به خصوص عربستان كه خود را خادم‌الحرمين مي‌داند درقبال توهين به ساحت پيغمبر اكرم(ص) با آمريكا جهت كشته شدن سفير و كاردار آن همدردي مي كند.

ذاکري با اشاره به اينكه اين توهين باعث اتحاد مسلمين مي‌شود، افزود: اين واقعه موقعيت استثنايي را در جهت اتحاد مسلمانان كه پيغمبري واحد دارند ايجاد كرده كه اين متحد بودن بيش از پيش نمايان شده است و به لطف خدا پيروزي مسلمين را بر مستكبرين شاهد خواهيم بود.

عضو هيئت عالي نظارت اتحاديه دانشگاه‌هاي كشور با اشاره به اينكه هدف استکبار تفرقه افکني ميان اديان است، تصريح كرد: متأسفانه از طرف مراجع ديني مسيحيت در قبال چنين توهيني هيچگونه واکنشي صورت نگرفته است.

ذاكري با تاکيد بر اينکه ملت‌هاي مسلمان بايد نسبت به اين توهين برخورد شايسته‌اي داشته باشند، خاطرنشان کرد: توهين به مقدسات جاي تسامح و تساهل ندارد و از كنفرانس اسلامي درخواست داريم كه نشستي فوق‌العاده تشكيل داده و نسبت به اين موضوع واكنش در خور توجهي انجام دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توهین ، مسلمانان ، اتحاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار