سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باقری معتمد باید تصمیش برای بازی را به باشگاه اعلام کند، همچنين قرارداد یوسف کرمی هم تمدید شده است.

سید نعمت خلیفه در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: اکثر بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده ایم و چند تکواندو کار جدید نیز به خدمت گرفته ایم. قرارداد یوسف کرمی تمدید شده اما وضعیت باقری معتمد هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: یوسف کرمی قصد خداحافظی از تکواندو را ندارد و امسال هم برای تیم دانشگاه آزاد به میدان می رود.

وی در خصوص وضعیت محمد باقری معتمد گفت:‌ دوهفته قبل باقری معتمد با مرجعه به دفتر باشگاه و صحبت با مدیرعامل اعلام کرده که امسال قصد بازی ندارد و پای مصدومش را جراحی خواهد کرد اما شنیده می شود که وی باید وضعیت جدیدش را به باشگاه اعلام کند و با سرپرست تیم در تماس باشد.

وی اظهار داشت:‌ تمرینات تیم از دو ماه قبل همراه با تمرینات تیم نوجوانان باشگاه آغاز شده و یوسف کرمی هم از هفته گذشته به تمرینات تیم اضافه شده است.

خلیفه در مورد آخرین وضعیت حسین تاجیک تصریح کرد: تاجیک پس از عمل جراحی و گذراندن دوران نقاهت تمرینات با وزنه و سبک خود را آغاز کرده و بعید می دانم امسال بتواند در لیگ برتر بازی کند اما امکان دارد. به بازی های پایانی نیم فصل دوم برسد به همین دلیل به وی پیشنهاد کردم تا بهبودی کامل فعلا بازی نکند.

وی افزود:‌ شرایط جذب بازیکن خارجی در لیگ را نداریم و فعلا تیم دانشگاه از همین نیروهای خوب خود استفاده می کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار