دشمنان با توهین به مقدسات مسلمانان موجی از وحدت مسلمین را نظاره گر خواهند شد.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فاروج با بیان این مطلب گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم موضوع جدیدی نیست بلکه از زمان بعثت پیامبر اسلام مستکبران هرگاه در پیشبرد اهداف شوم خود به پوچی می رسیدند دست به اهانت مقدسات مسلمانان میزدند.

سید کریم سجادی این حماقت مستکبران را نشانه عجز و ناتوانی آنان عنوان کردو افزود : این اهانت ها نه تنها باعث جدایی ملت از دولت نمی شود بلکه ملت و دولت را بیش از پیش به یک وحدت و انسجام ملی دعوت می کند .

وی خاطر نشان کرد:سیاست های نادرست کشورهای مستکبر موجب رسوایی آنان بر همگان شده است ضمن آنکه چهره واقعی و پلید آنان از ابتدا بر همگان آشکار بوده است .

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در ادامه با توجه به جایگاه و نقش فرماندار در توسعه هر شهرستان گفت:فرمانداران شهرستان ها باید در صدد باشند تا از پتانسیلها و ظرفیتهای شهرستان ها بهره برداری لازم را داشته باشند .

سید کریم سجادی گفت:فرماندار هر شهرستان باید مدافع حقوق مردم آن شهرستان بوده و دغدغه مردم را دغدغه و مشکل خود بداند و برای حل و رفع مشکلات شهروندان همت مضاعفی را داشته باشند.

در این مراسم مصیب عنابستانی به عنوان فرماندار شهرستان فاروج معرفی شد و از زحمات سید عبدالله ارجائی فرماندار سابق تقدیر و تشکر شد ./س

برچسب ها: توهین ، توطئه ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.