با مشارکت بانک صادرات ايران پروژه احداث مرکز تجاري، فرهنگي و تفريحي «مشير» شيراز با حضور عشايري قائم مقام وزير و مديرکل مسکن و شهرسازي استان فارس، عرفاني رئيس هيأت مديره اين بانک، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران استان کليد خورد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، رييس هيات مديره اين بانک در مراسم کلنگ­زني پروژه «مشير» طي سخناني با اشاره به شصتمين سالگرد تأسيس بانک گفت: بانک صادرات بانکي بود که با ورود به عرصه بانکي کشور منجر به خدمت رساني به آحاد مردم گرديد و تحولي در بانکداري خصوصي و بانکداري نوين ايجاد نمود اين بانک بعد از انقلاب از اوايل دهه 60سرمايه گذاري مستقيم را در دستور کار قرارداد و با شرکت­هاي گوناگون در عرصه هاي مختلف صنعت، توليدي،  کشاورزي و … مشارکت نمود که فعاليت اين شرکت­ها منجر به توسعه و پيشرفت کشور عزيزمان گرديد .

وي با اشاره به نقش شرکت­هاي تابعه بانک تصريح کرد:  در سالي که به فرموده رهبر انقلاب به نام حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني نام گذاري شد، هر پروژه که منجر به ايجاد اشتغال مستقيم و غير مستقيم شود خاري در چشم دشمنان خواهد بود.

وي افزود: امروز دشمنان انقلاب براي ضربه زدن به ملت و نظام، دست به هر اقدامي مي زنند و از آنجا که در تمامي نقشه هاي گذشته خود ناکام مانده اند اين بار با تشديد فشارهاي اقتصادي سعي در به زانو درآوردن مردم و کشور دارند.

 عرفاني تأکيد کرد : قطعاً چنين ملتي که بيش از 30 سال در مقابل انواع تهديدات و فشارهاي دشمنان ايستادگي کرده با تبعيت از رهبر معظم انقلاب و با اجراي درست و صحيح اقتصاد مقاومتي، نقشه دشمنان را بار ديگر نقش بر آب خواهد کرد .

 وي خاطر نشان ساخت : امروز در استان فارس و شيراز طرح هايي را دنبال مي کنيم که منافع عمومي مردم را تأمين کند پيام کلنگ زني اين پروژه اين است که اگر ما با هم همکاري کنيم مي توانيم پروژه هايي بزرگ تر را هم اجرا نمائيم.

شايان ذکر است  اين پروژه  12 هزار متر مربع مساحت و 70 هزار متر مربع  زير بنا داشته که به منظور احداث اين مرکز  مبلغ 1500 ميليارد ريال سرمايه از طريق شرکت سرمايه گذاري توسعه سپهر فارس  که از شرکت هاي تابعه اين بانک مي باشد به آن اختصاص داده شده است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار