استاندار استان مركزی گفت: تولید فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) نشانگر اصمحلال شیطان بزرگ و صهیونیزم بین الملل است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک شعبانی فرد افزود: این حركت مذبوحانه و غیر مذهبی از نگاه و دیدگاه همه ملت های مختلف دنیا محكوم است و انزجار جهانیان را نسبت به رژیم جعلی اسرائیل و آمریكا تشدید كرده است.

وی بیان كرد: راهپیمایی بزرگ ملت ایران اسلامی در محكومیت تهیه و انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) لبیك به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود كه به صورت باشكوه برگزار شد.

استاندار استان مركزی اضافه كرد: استكبار جهانی و صهیونیزم بین الملل نمی تواند از گسترش و بروز موج بیداری اسلامی در دنیا جلوگیری كند و با هدف خدشه به چهره مسلمانان اقدام به پخش فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) می كند.

شعبانی فرد اظهار كرد: سخنرانی روشنگرانه و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در قلب های ملت های مسلمان و جهانیان به خصوص در برگزاری اجلاس غیر متعهدها رسوخ كرده و موجب تزلزل بیشتر نظام سلطه در دنیا شده است.

وی تاكید كرد: توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) زمینه انس و محبت آن حضرت را در ملت های مختلف گسترش داده است و زمینه ساز اسلام ناب محمدی (ص) در جهان خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.