مدیر اداره اشتغال ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حاشیه جشنواره زنان و تولید ملی گفت: 10 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار دارند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از  جشنواره زنان و تولید ملی، الهه عطایی  با بیان این که آموزش و اشتغال زنان همراه با مهارت در این مراکز تواما صورت می گیرد و این دو مبنای عمل ما در ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است تصریح کرد: در بخش اداره اشتغال ستاد توانمندسازی در حوزه مراکز مهارت آموزی کوثر و بازارچه های خود اشتغالی، مشاغل خانگی را نیز در سطح مناطق 22 گانه تهران دنبال می کنیم.
وی در ادامه  به مراکز کوثر اشاره کرد و گفت: مراکز مهارت آموزی کوثر نزدیک 5 سال است که فعالیت خود را در مناطق 22 گانه تهران  آغاز کرده است.
عطایی با بیان این که 10 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار دارند افزود: با احتساب خانواده زنان سرپرست خانوار بالغ بر 40 هزار نفر تحت پوشش ما هستند. ضمن اینکه مبنای عمل بر روی مهارت و آموزش در حین اشتغال است.
مدیر اداره اشتغال ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با بیان این که زنان بعد از توانمندی و کسب مهارت از این سامانه جدا می شوند گفت: 108 مرکز داریم که در حدود 87  مرکز ما فعال و  در بسیاری از حرفه ها مشغول به کار هستند.
وی در ادامه گفت: ما در مراکز کوثر علاوه بر ایجاد اشتغال و تامین امنیت شرایط نسبتا ایده آلی را برای آنان مهیا کرده ایم. به گفته عطایی در این مراکز مهارت های ویژه و مهم مهارت های روانشناختی و تربیتی برای زنان و خانواده های آنان نیز برگزار می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار