خوشبختانه تیم های ملی نوجوانان و جوانان به مرز آمادگی رسیده اند و نتایج این تیم ها در رقابتهای دوستانه این موضوع را نشان می دهد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، فریدون معینی از آمادگی تیم های ملی جوانان و نوجوانان خبر داد.

وی در این باره گفت: خوشبختانه تیم های ملی نوجوانان و جوانان به مرز آمادگی رسیده اند و نتایج این تیم ها در رقابتهای دوستانه این موضوع را نشان می دهد. تیم ملی جوانان در تورنمنت جوانان ویتنام قهرمان شد و تیم ملی نوجوانان پس از قهرمانی در تورنمنت قزاقستان در اردویی که در ترکیه داشت توانست قهرمان سوپر لیگ قبرس را شکست دهد. اینها همه نشانه های خوبی برای آمادگی این دو تیم ملی پایه فدراسیون فوتبال است.

معيني درباره آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان در رقابتهای قهرمانی آسیا هم گفت: خوشبختانه همه چیز آماده برگزاری این رقابتهای بزرگ در تهران است و تیم ها یکی یکی وارد تهران می شوند و اردوهایشان را آغاز کرده اند. فدراسیون میزبانی بزرگی را بر عهده گرفته و امیدواریم تیم ملی نوجوانان در این رقابتها به مقام قهرمانی برسد و به جام جهانی 2013 امارات راه پیدا کند.

رئیس کمیته جوانان در پایان گفت: تیم ملی جوانان برای برگزاری یک اردو پیش از رقابتهای جوانان آسیا به ایتالیا خواهد رفت و با تیم ملی جوانان ایتالیا بازی خواهد کرد. این بازی می تواند برای تیم ملی جوانان بسیار مفید باشد چرا که فوتبال ایتالیا در همه سطوح یک فوتبال قدرتمند است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار