سرپرست نمايندگي اتاق بازگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ملاير از عضويت 170 فعال اقتصادي و تجار بين المللي در اتاق بازرگاني اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ حسن بهرامي گفت : اتاق بازرگاني ملاير در حال حاضر داراي بيش از 70 کارت فعال و معتبر است و تمامي فعالان اقتصادي نيز مي توانند نسبت به دريافت کارت بازرگاني خود اقدام کنند.
وي از تشکیل انجمن بازرگانان جوان و صادرکنندگان ملاير خبر داد وگفت  :ميزان صادرات انواع کالا از گمرک ملاير در پنج ماهه نخست امسال هفت ميليون و 395 هزار و 454 کيلوگرم به ارزش بيش از 16 ميليون و 381 هزار دلار بوده است .
وی افزود: اين ميزان صادرات در مقایسه با  مدت مشابه پارسال، از نظر حجمي 19.5 درصد و از نظر ارزي 25.7 درصد افزایش داشته است.
بهرامي گفت: اگر مشکلاتي نظير عدم توجه مسوولان راه آهن نسبت به حمل کالا و صادر شدن برخي کالاها از گمرکات ديگر به دليل نبود آزمايشگاه همکار وجود نداشت، به طور حتم صادرات شهرستان از وضعيت مطلوب تري برخوردار بود.
سرپرست نمايندگي اتاق بازگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ملاير گفت: با توجه به اينکه در آستانه خريد محصولات کشاورزي به خصوص کشمش از باغداران هستيم، تمامي توليدکنندگان و صادرکنندگان نياز مبرم به تسهيلات سرمايه در گردش دارند که صورت عدم همکاري بانک ها با اين امر، خسارت هايي به توليد و صادر کنندگان وارد مي شود./س
برچسب ها: ملایر ، تجار ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.