در ابتدای نشست نخستين جشنواره ابداعات و نوآوري هاي خوشنويسي و خوشنويسي گرافيكي امام هادي النقي عليه السلام، ‌پوستر جشنواره در حضور اهالی رسانه، توسط یکی از خبرنگاران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، این رونمایی با حضور سبحان مهرداد محمدپور دبير جشنواره ، چند تن از استادان خوشنويسي سنتي و نوگرا و خبرنگاران تجسمي، از پوستر نخستين جشنواره ابداعات خوشنويسي امام هادي (ع) صورت گرفت.

طراحی اين پوستر توسط هنرمند خوشنويس و گرافيست آقاي سيد محمد برهاني از شهر قم به شيوه شخصي طراحي شده است.

سبحان مهرداد محمدپور دبير جشنواره ملي ابداعات و نوآوري هاي خوشنويسي توهين به مقدسات اسلامي بويژه پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و امام هادي النقي عليه السلام را محكوم كرد و افزود : توهین در هر آیین و دیاری ناپسند است تا چه رسد که توهین به ساحتی مقدس و حضرتی آسمانی باشد، هنرمندان در اين خصوص بيدار و هميشه آگاه هستند و بر اين ننگ خاموش نخواهند نشست.

محمدپور اين جشنواره را فرصتي كم نظير در عرصه رقابت ابداع كنندگان خوشنويسي اسلامي كشور برشمرد و جشنواره ملي را مقدمه اي مناسب براي ورود به جشنواره بين المللي ابداعات خوشنويسي در ماه هاي آينده معرفي كرد.

گفتني است: اين جشنواره اولين جشنواره تخصصي ابداعات و نوآوري هاي خوشنويسي و خوشنويسي گرافيكي در سطح ملي به ميزباتي شهر تبريز با موضوع امام هادي النقي (ع) / قرآن و عترت (ع)برگزار مي شود، و علاقمندان براي حضور در جشنواره مي توانند به سايت جشنواره در آدرس اينترنتي www.ArtAfarinesh.Com مراجعه فرمايند و از آخرين قوانين جشنواره مطلع شوند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا 18 مهر ماه 1391 می باشد و محل برگزاري نمايشگاه از 22 الي 26 مهر ماه 1391واقع درخیابان 29 بهمن، فلکه دانشگاه، دانشگاه تبریز، ساختمان مرکزی دانشجویان، نگارخانه شهید آوینی برگزارمی شود و اختتاميه جشنواره نیزاز 26 مهر ساعت 15درمحل دانشگاه تبریز، ساختمان مرکزی دانشجویان، تالار شهيد شفاهي برگزارخواهدشد/س

برچسب ها: رونمایی ، پوستر ، ابداعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۵۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
ماشاءالله