رئیس سازمان ثبت احوال کشور در بازدید از مناطق زلزله زده از آمادگی کامل ادارات ثبت احوال برای صدور اسناد هویتی به اهالی شهرها و روستاهای زلزله زده خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، محمد ناظمی اردکانی گفت: با توجه به تجربه سازمان ثبت احوال کشور در زلزله های گذشته این سازمان تمامی تمهیدات خود را برای ارائه خدمات به زلزله زدگان فراهم کرده و اگر شناسنامه و سایر اسناد هویتی مربوط به ثبت احوال هر یک از اهالی مناطق روستایی و شهری که در زلزله اخیر آسیب دیده و یا مفقود شده باشد اسناد جدید هویتی صادر می شود.

وی، گفت: با تدابیر انجام شده در پایگاه مرکزی جمعیتی کشور و سرشماری سال گذشته کلیه موارد لازم برای صدور سند جدید پیش بینی شده و دراین خصوص در ارائه خدمات به مناطق زلزله زده هیچ مشکلی نداریم.

وی،کارهای انجام شده در مناطق زلزله زده را اعم از اسکان موقت، کمک رسانی و ارائه خدمات قابل توجه عنوان کرد و افزود: کارهای بسیار شایسته ای در منطقه برای مردم حادثه دیده از سوی دولت و مردم صورت گرفته و سازمان ثبت احوال نیز در حوزه فعالیت خود و همچنین تسهیلات و تمهیدات لازم به کارکنان خود در مناطق زلزله زده که آسیب مادی و معنوی دیده اند پیش بینی کرده است./س

برچسب ها: اسناد ، مناطق ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.