مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی در نوک پیکان مبارزه با مواد مخدر قرار دارد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی در ششمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال 89 با توجه به اینکه خراسان جنوبی به عنوان استان پاک تشخیص داده شد اعتبارکمی به این استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر اختصاص یافت.

محمد‌حسن اکبری مطلق با بیان اینکه خراسان جنوبی در نوک پیکان مبارزه با مواد مخدر است تصریح کرد: در دور جدید فعالیت کمیته فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر، اعضای کمیته باید به طور جدی وارد میدان شوند.

وی ادامه داد: همچنین به منظور کاهش نرخ اعتیاد مقرر شد طرح جامع پیشگیری تهیه شود که طی آن سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد و برش استانی تدوین شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه افزود: موضوع پیشگیری و درمان اعتیاد در خراسان جنوبی و همجواری با کشوری که بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد مخدر و همچنین مهم‌ترین ارسال‌کننده مواد مخدر به سایر کشورهای جهان بوده، بسیار با اهمیت است.

علی محمد گلستانی‌فر با اشاره به اینکه اهمیت و ضرورت حوزه پیشگیری بیش از حوزه‌های دیگر است، گفت: اگر تلاش کنیم جامعه را در راستای آسیب‌های ناشی از اعتیاد و مصرف مواد مخدر آگاه سازیم مطمئن باشید شاهد کاهش مصرف و توزیع مواد مخدر خواهیم بود و دیگر معتادی وجود نخواهد داشت که به سراغ مواد مخدر برود./س
برچسب ها: خراسان ، جنوبی ، در ، نوک ، پیکان ، مبارزه ، با ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.