مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مراسم استقبال از دوندگان جاده ولایت در اقلید، حرکت دوندگان مسیر جاده ولایت را نماد معنویت در ورزش دانست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، غلامرضا کمانه گفت: ورزش وقتی معنا پیدا می کند که با معنویت همراه باشد و ورزش بدون معنویت یک حرکت تو خالی است.

وی خطاب به ورزشکاران شرکت کننده در این برنامه اظهار کرد: شما در این مسیر طولانی به نوعی نشان دهنده ولایت مداری مردم و بخصوص ورزشکاران ایران زمین هستید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود: این حرکت دلنشین سه سال متوالی است که توسط شما عزیزان خراسانی تکرار می شود و بازگو کننده نهایت اخلاص و ولایت مداری شماست که با این حرکت خود آن را در قلب و روح مردم مسیر تزریق می کنید.

کمانه یادآور شد: بی شک این حرکت شما برکات بسیاری برای مردم و مسوولان قرار گرفته در مسیر جاده ولایت دارد پس لازم است ایشان نیز به طور کامل با کاروان شما همراهی کنند.

وی ضمن تقدیر از حرکت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای برپایی این حرکت معنوی در ورزش، از حضور ورزشکاران استان فارس در طی مسیر دوندگان در استان خبر داد.

یادآوری می شود:  دوندگان جاده ولایت در طول مسیر در شهرهای دژکوه، سوه و بخش آسپاس مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

این دوندگان از ابتدای مسیر در استان فارس توسط دوندگان شهرستان اقلید و استان فارس مشایعت شدند، دوندگان پس از ورود به اقلید حد فاصل ورودی این شهر تا میدان شهدا را در بین استقبال پرشور مردم دویدند

حجت السلام والمسلمین طالبی امام جمعه شهر اقلید نیز در مراسم استقبال از دوندگان در میدان شهدای این شهر ضمن "خسته نباشید به دوندگان"، گفت: این حرکت معنوی شما در ایام خجسته دهه کرامت نشان از ولایت مداری مردم ایران دارد.

وی افزود: شما 6 روز در راه بودید و 2 هفته دیگر هم در راه ولایت قدم بر خواهید داشت، امیدوارم همه ما با الگوگیری از شما همیشه و در تمام دقایق زندگی در راه ولایت گام برداریم. /س

 

برچسب ها: حرکت ، دوندگان ، معنویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.