نماينده جنبش حماس در ايران گفت: نتايجي كه از مقاومت در تغيير و تحولات بزرگ منطقه بدست آمده، يك فرصت الهي است و اگر از اين فرصت استفاده نكنيم، خداوند قوم ديگري را براي اين كار برخواهد گزيد.

خالد قدومي، نماينده جنبش مقاومت اسلامي(حماس) در ايران، در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، اظهارداشت: نگاه ما به تحولات بيداري اسلامي، مثبت و خوشبينانه است زيرا در اين بيداري اسلامي مي‌بينيم كه ملت‌هاي غرب به خيابان‌ها آمدند و خواسته‌ها و انتخاب خود را مطرح كردند كه همان مكتب اسلامي است و به آن كاملاً اعتماد داشته اند.
 
وي افزود: آنچه در ميان ملت‌هاي اسلامي و عربي گسترش پيدا كرده، مكتب اسلام است و تحولات بيداري اسلامي نشان داد كه اين قيام‌ها به هيچ وجه از سوي چپ گرايان، راست گرايان و سكولارها نبوده و همچنين به دنبال ديكتاتوري و فساد نيست.
 
قدومي با اشاره به اينكه برگزيدن مكتب اسلامي، يك امتياز براي جامعه اسلامي است، تصريح كرد: ملت‌هاي اسلامي و عربي، مكتب اسلام را صحيح‌ترين مكتب مي‌دانند و همچنين ملت فلسطين به تحولات بيداري اسلامي به ديده فعالانه مي‌نگرد لذا امیدواریم اين مكتب فكري و اسلامي در ميان همه ملت‌هاي جهان نيز رسوخ پيدا كند.
 
نماينده جنبش حماس در ايران، برگزاري كنفرانس‌هاي دوره‌اي مانند مقاومت اسلامي را داراي اهميت جدي براي ارتقاء مقاومت اسلامي و عربي و تبادل افكار دانست و گفت: آنچه كه مهم است بدست‌آمدن يك برنامه عملي از اين نوع كنفرانس‌هاست نه اينكه فقط يك سري اطلاعات و آگاهي‌ها بدست آيد.
 
وي افزود: نتايجي كه از مقاومت در تغيير و تحولات بزرگ منطقه بدست آمده، يك فرصت الهي است و به فرموده خداوند در قرآن كريم سرنوشت هيچ قومي تغيير نخواهد كرد مگر اينكه خودشان حركت كنند، لذا اگر از اين فرصت بدست آمده استفاده نكنيم، خداوند قوم ديگري برخواهد گزيد تا از اين فرصت، استفاده بهينه را ببرند.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: خالد ، قدومی ، حماس ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار