مديرکل ميراث‌فرهنگي استان همدان گفت: با برگزاري همايش و نشست‌هايي به منظور تبادل‌نظر ميان کارشناسان و فراخوان براي جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در هفته گردشگري، زمينه براي سرمايه‌گذاري در حوزه گردشگري را فراهم کنيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ اسدالله بيات افزود : بايد اعتباري در اختيار دستگاه‌هاي استاني قرار گيرد تا همزمان با هفته گردشگري و در قالب يک اقدام هماهنگ تمامي علاقمندان و مردم استان خود را با برگزاري تورهاي استان ‌گردي و طبيعت‌گردي با آثار و جاذبه‌هاي گردشگري، طبيعي و تاريخي آشنا کنند.
وي با اشاره به عدم آشنايي مردم بسياري از استان‌هاي کشور با جاذبه‌هاي شهر خود، افزود: به عنوان نمونه هنوز نيمي از مردم استان همدان با غار عليصدر که از برجسته‌ترين جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي جهان به شمار مي‌رود، آشنايي ندارند.
مدیرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان اظهار داشت: هفته گردشگري بهترين فرصت براي انجام يک اقدام هماهنگ و سراسري به منظور معرفي جاذبه‌هاي کشور است.
بيات ظرفيت‌هاي گردشگري و طبيعي روستاهاي هدف گردشگري را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امکانات لازم براي بازديد گردشگران و طبيعت‌گردان از روستاهاي هدف گردشگري بايد فراهم شود.
وی تصريح کرد: با توجه به اين‌‌که خيزش و جهشي عظيم در حوزه گردشگري هدف‌گذاري شده است بنابراين بايد بر روي اين بخش از صنعت گردشگري سرمايه‌گذاري لازم انجام شود.
وي اظهار داشت: با برگزاري مراسم و آئين‌هاي فرهنگي شاد و متنوع همزمان با آغاز هفته گردشگري مي‌توانيم نقطه عطفي را براي مردم در فعاليت‌هاي گردشگري و توسعه فرهنگ گردشگري رقم بزنيم./س
برچسب ها: سرمایه ، حوزه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.