ملی پوش اسپانیایی همچنان برای پیدا کردن جایگاه اصلی اش میان ستاره های بارسلونا با تمام توان می جنگد اما به بازگشت به آرسنال نیز فکر می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از رویترز، فابرگاس فصل 11-2010 آرسنال را به مقصد اسپانیا ترک کرد و همه معتقد بودند که این اشتباه بزرگی خواهد بود.

فابرگاس در آرسنال کاپیتان بود و در هر بازی در ترکیب اصلی حضور داشت  اما وضعیت او در میان ستاره های بی شمار مثال زدنی بارسلونا همچنان نا معلوم است.

وی انگشت شمار توانسته در ترکیب حضور پیدا کند و اکثرا به عنوان بازیکنان تعویضی به میدان آمده است اما هنوز امیدهای خود را از دست نداده می گوید برای حضور در ترکیب اصلی می جنگد. البته از زمانی که او به صورت رسمی اعلام کرد که بسیار از این موضوع در عذاب است زمانی زیادی نمی گذرد.

وی در مصاحبه ای با رادیو کالاتان گفت که شاید به تیمی که 8 سال در آن بازی کرده است باز گردد.

این بازیکن 25 ساله می داند که بازگشت به خانه چالشی بزرگ را برای او فراهم خواهد کرد که معتقد است برای رویارویی با آن آمادگی کامل دارد.

وی در این ارتباط می گوید: من زمانی که به بارسا آمدم می دانستم که باید برای بدست آوردن جایگاه با ستاره های دنیای فوتبال رقابت کنم اما هیچ گاه فکر نمی کردم در این مسیر نا موفق شوم. با این حال من قلب بزرگی دارم و سعی می کنم تا شرایط تلخ رویم تاثیر کمتری بگذارد و به تلاش خود ادامه دهم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار