معاون اول قوه قضائیه گفت: تمدن جز در پرتو آموخته‌های انبیاء امکان‌پذیر نیست و مدنیت امروز بشریت مرهون وجود مقدس رسو‌ل‌گرامی اسلام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی در اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون اهانت به رسول‌الله را اهانت به همه پیامبران الهی و وجدان‌های بیدار عالم دانست و افزود: عاملان، و حامیان این جنایت بزرگ باید در نظر مردم دنیا و صاحبان ادیان الهی محاکمه شوند و به مجازات عمل ننگین خود برسند.
وی با بیان اینکه امروز در جهان مثلث شوم آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آنها / اسلام را مهمترین مانع برای زیاده خواهی‌ها و سلطه‌گری‌های خود می بینند اظهار داشت : همراه کردن حرکت‌ حاکمان نظام‌های مستبد منطقه و کشورهای اسلامی، اختلاف‌افکنی بین مذاهب و قبایل، اقدام نظامی علیه کشورهای مسلمان، تاسیس گروه‌های تروریستی و سازماندهی رسانه های بزرگ خبری برای تسلط بر اخبار دنیای اسلام از جمله اقدامات نظام سلطه برای کنترل و سلطه بر کشورهای اسلامی است.
معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد : امروز ملت‌های دنیا نظام سلطه که پرچم‌دار آن غرب و صهیونیست‌ها هستند را نمی‌خواهند و در مقابل، شاهد گرایش و استقبال روز‌افزودن از مکتب افتخار آفرین اسلام هستیم.
وی با اشاره به بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان دنیا اظهار داشت: بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان به برکت اندیشه‌های بلند و والای امام راحل‌(ره) و رهبری هوشمندانه مقام‌معظم رهبری است و امروز امواج ضد استبدادی، ضد استعمارگری و اسلام‌خواهانه این بیداری که نشات گرفته از انقلاب اسلامی است در دل‌های مسلمین جهان زنده شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.