دوندگان 'جاده ولایت' مسیر حركت امام رضا (ع) روز دوشنبه از كهگیلویه و بویراحمد عبور كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج و به نقل از  روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره كل ورزش و جوانان كهگیلویه و بویراحمد، این دوندگان از 'شلمچه' كار خود را آغاز كرده و تا مشهد الرضا (ع) مسیری به طول دو هزار و 400 كیلومتر را طی خواهند كرد.
دوندگان 'جاده ولایت' پس از عبور از شهرهای استان خوزستان از طریق شهر بهبهان با ورود به شهر دهدشت مركز شهرستان كهگیلویه مسیر خود را ادامه دادند و در این شهر مورد استقبال چشمگیر مردم و مسوولان اجرایی قرار گرفتند.
دوندگان 'جاده ولایت' مراسم سیاسی و عبادی نماز جمعه را در شهر دهدشت اقامه كرده و در راهپیمایی محكومیت توهین به ساخت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) شركت كردند و با بدرقه مردم كهگیلویه از طریق جاده باغچه سادات وارد شهرستان بویراحمد شدند.
حاملان پرچم رضوی در شهر یاسوج مورد استقبال چشمگیر مسوولان اجرایی و آحاد مختلف مردم یاسوج قرار گرفتند و در همایش ویژه كه در پارك ساحلی این شهر با حضور جمعی از ورزشكاران برگزار شد، شركت كردند.
دوندگان جاده ولایت با بدرقه حجت الاسلام سید 'جواد خاضع' مدیركل ورزش و جوانان كهگیلویه و بویراحمد و 'امین كمالوندی' مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از طریق جاده یاسوج - كاكان به سمت استان فارس مسیر خود را ادامه دادند./س
برچسب ها: دوندگان ، جاده ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.