مجموعه "بيدار باش" با حمايت هاي ويژه بسيج رسانه ملي به عنوان يك اثر خوب به نتايج مطلوبي در روند توليد رسيده است.

جواد نوروزبيگي تهيه كننده سريال "بيدار باش" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: سريال هاي دفاع مقدس با پژوهش كمي ساخته مي شود و بيشتر سوژه ها براساس ساخته هاي ذهني كارگردانان و نويسندگان است اما سريال هايي كه در اين عرصه ساخته شده به خصوص در قالب قصه از مخاطبان فراواني برخوردار بوده است.
وي در خصوص نسل جديد سريال هاي اين عرصه گفت: مجموعه هاي دفاع مقدس براساس خواسته هاي جوانان ساخته مي‌شود و در واقع گوياي انتظارات جوانان است همچنين با حمايت هاي ارگان هاي فرهنگي و نظامي وابسته به دفاع مقدس مي‌توانيم نيازهاي مادي و معنوي اين بخش را برطرف كنيم.
وي ادامه مي‌دهد: حضور كارگردانان برجسته و باتجربه در اين عرصه باعث جذابيت سريال و در نتيجه افزايش مخاطبان مي شود در حالي كه ما متن فيلم نامه ها را مديون ادبيات آن ميدانيم.
وي تصريح كرد: سريال هاي دفاع مقدس كه در بخش طنز ساخته مي شوند از حساسيت بالايي برخوردار هستند به خاطر همين سريال طنز "بيدار باش" با حمايت و بردباري بسيج رسانه ملي به نتيجه‌ي مطلوب رسيد طوري كه مسئولان و مديران فرهنگي اين بخش در فعاليت خود خيلي جلوتر از گروه فيلمسازي ما بودند با توجه به اين كه من در جبهه حضور داشتم باعث شد كه تهيه كنندگي سريال هاي دفاع مقدس را به عهده بگيرم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار