تیم سیمان خمسه زنجان در پایان مرحله اول مسابقات لیگ برتر ژیمناستیک باشگاه‎های کشور با اختلاف بسیار کم در جایگاه چهارم ایستاد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مرحله اول از سری مسابقات ژیمناستیک لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور 6 تیم برگزار شد که طی آن ژیمناست‌های زنجانی در مصاف با حریفان خود، مرحله اول را به عنوان تنها تیم کاملاً بومی این رقابتها با موفقیت پشت سر گذاشته و با اختلاف امتیاز بسیار ناچیز نسبت به سایر حریفان خود، در جایگاه چهارمی این مرحله ایستادند تا در مراحل بعدی در اندیشه صعود به رتبههای بالاتر باشند.

بر همین اساس، محمد سکاکی در بارفیکس عنوان نخست را از آن خود کرد و در پارالل نیز به مقام چهارمی رسید. در سایر اسباب نیز مرتضی ثابت‌نسب در حرکات زمینی و پرش خرک، سعید اللهیاری در پرش خرک و دارحلقه، فرید بهشتی‌نژاد در خرک حلقه و دارحلقه و سجاد کریمی نیز در 6 اسباب به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت، تیم سیمان خمسه زنجان بعد از تیم‌های شهید نقی پناهی گنبد، همراه اول خوزستان و نماینده ارومیه در جایگاه چهارم این مرحله ایستاد.

مرحله اول رقابتهای لیگ دسته یک نیز به طور هم‌زمان دنبال شد که در این رقابتها نیز تیم خانه ژیمناستیک زنجان به عنوان نماینده ژیمناستیک استان به مصاف حریفان خود رفت تا با ترکیب محمدامین کرمی،علی مختاری،امید عسگری، رسول تاران، جعفر بیات و امیرحسین صالحی بتواند عنوان پنجمی مرحله اول لیگ دسته اول را با اختلاف کم نسبت به سایر تیم‌ها کسب کند.

گفتنی است، مرحله دوم رقابتهای لیگ برتر ژیمناستیک باشگاه‌های کشور 2 آبان‌ماه به میزبانی همدان برگزار خواهد شد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.