ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو صبح امروز در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز به کار کرد.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس این جشنواره با به روی صحنه رفتن نمایش صحنه ای سلطان باغ بلور به کارگردانی محمد جهان پا از مشهد در بندرعباس آغاز شد.

این جشنواره عصر امروز هم با اجرای نمایش عروسکی افسانه ماهک به کارگردانی حسین چراغی از تهران ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : در این جشنواره 10 تئاتر و نمایش عروسکی از استانهای خراسان رضوی ، تهران ، همدان ، گلستان و هرمزگان به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام مریدی زاده افزود : آثار شرکت کننده در جشنواره ملی تئاتر کودک و نمایش عروسکی ضامن آهو به لحاظ کیفی و کمی نسبت به پارسال 30 درصد افزایش دارد.

این آثار از 70 اثر اراسالی به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده است.

نمایشگاه عکس رضوی با موضوع کودک و امام رضا ، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان ، نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان و کارگاه عروسک سازی از جمله برنامه های جنبی ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو در بندرعباس است.

آثار شرکت کننده در این جشنواره در فرهنگسرای طوبی بندرعباس در دو نوبت صبح در ساعت های 9 و 10 و 30 و عصرها هم در ساعت 18 و 20 به روی صحنه می رود.

جشنواره ضامن آهو در بخشهای مختلف هنری هر سال در سراسر کشور برگزار می شودو هرمزگان میزبان بخش تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : اختتامیه این جشنواره با معرفی آثار برتر در دو بخش تئاتر کودک و نوجوان و بخش نمایش عروسکی دوم مهر برگزار می شود.

برگزیدگان ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو در بندرعباس به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه می یابند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.